Hva kan vi hjelpe deg med?

Her finner du informasjon og svar på de mest vanlige spørsmålene.

Min bestilling

Har bestillingen min gått igjennom?

Når bestillingen din er blitt godkjent får du en ordrebekreftelse på e-post. Den blir automatisk sendt til den e-postadressen du oppgir i bestillingen. Husk å dobbeltsjekk at det er korrekt e-postadresse. Om det er første gang du bestiller fra oss kan det være at ordrebekreftelsen havner i søppelpost.

Kan jeg endre bestillingen min?

Så lenge bestillingen ikke er sendt eller hentet, kan du endre bestillingen. Bestillingene behandles fortløpende. Du kan endre bestillingen selv om du har fått ordrebekreftelse, så lenge ordren ikke er blitt sendt avgårde med posten.

Er bestillingen min sendt?

Ordrene hentes av PostNord ca. klokken 11 på hverdager. Ordre som er ferdigbehandlet før klokken 11 sendes samme dag. Bestillinger som behandles etter klokken 11 sendes påfølgende dag. Bestillinger som er behandlet etter klokken 11 på fradag og ut søndag sendes på mandag.

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

I ordrebekreftelsen du får på e-post inneholder et sporingsnummer. Dette sporingsnummeret kan du lime inn på PostNord sine sporingstjenester og holde deg oppdatert på hvor pakken din er. Når pakken din er klar til å hentes vil du få en SMS til det nummeret du har registrert i bestillingen og en e-post.

Hvordan bruker jeg kupongene mine?

Kupongene du har fått som medlem i Image-family kan brukes i butikk ved å oppgi telefonnummer til image-jenten i kassen. Om du ønsker å bruke en kupong på nettbutikken finner du kupongene dine inne på «min side». De aktive kupongene finner du også automatisk inne i handlekurven. 

Jeg har glemt passordet mitt.

Klikk på “logg inn” og videre på “mistet passordet mitt” helt i bunnen. Her fyller du inn e-postadressen din og trykker “tilbakestill passord”. Du vil da får en e-post med en lenke hvor du kan lage et nytt passord.

Kan jeg reservere varer?

Du kan reservere varer i butikken ut dagen eller ut neste dag. Du kan også sikre deg varer via nettbutikken ved å benytte deg av “klikk og hent”. Da får vi beskjed med en gang og den vil henge klar til deg når du har mulighet til å hente den eller prøve den i butikken.

Om du er nokså sikker på at du skal ha varen eller om vi har bestilt en vare til deg, holder vi den av i en avtalt tid.

Kan jeg forhåndsbestille varer?

Om det er varer vi får inn i nærmeste fremtid kan du sette deg på venteliste ved å ta kontakt via DM på Instagram eller ringe oss. Da vil du få beskjed når varen er kommet inn og vi vil holde den av til deg.

Etterhvert vil det bli mulig å forhåndsbestille enkelte varer i nettbutikken også. Dette vil være mulig for kolleksjoner og varer det er stor etterspørsel etter.

Vi tar følgende forbehold
  • Varer kan være utsolgt eller bli kjøpt i fysisk butikk
  • Farger kan avvike fra virkeligheten. Farger endrer seg i ulikt lys.
  • Det kan forekomme feil i på lager av ulike årsaker.
  • Skrivefeil

Kjøpsbetingelser

Informasjon om dette vil komme fortløpende!

Ta kontakt om du lurer på noe. Vi kan nås på tlf, mail eller på sosiale medier <3

Betaling

Informasjon om dette vil komme fortløpende!

Ta kontakt om du lurer på noe. Vi kan nås på tlf, mail eller på sosiale medier <3

Frakt & levering

Informasjon om dette vil komme fortløpende!

Ta kontakt om du lurer på noe. Vi kan nås på tlf, mail eller på sosiale medier <3

Retur & reklamasjoner

Informasjon om dette vil komme fortløpende!

Ta kontakt om du lurer på noe. Vi kan nås på tlf, mail eller på sosiale medier <3

Tilgodelapp & gavekort

Informasjon om dette vil komme fortløpende!

Ta kontakt om du lurer på noe. Vi kan nås på tlf, mail eller på sosiale medier <3

Telefon: +47 380 71 720

Send oss en e-post